On Board Think Kong odpowiada za działania komunikacyjne Grupy Kruk

Grupa Kruk, firma zarządzająca wierzytelnościami będzie w tym roku kontynuować współpracę z Grupą On Board Think Kong w działaniach komunikacyjnych na rynku polskim.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
On Board Think Kong odpowiada za działania komunikacyjne Grupy Kruk

Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji z klientami, partnerami biznesowymi, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi.

Działania będą dotyczyły również media relations, organizacji wydarzeń specjalnych oraz aktywnego wsparcia biura prasowego. W ramach bieżącej obsługi Grupa On Board Think Kong będzie prowadziła komunikację na profilu twitterowym przy wsparciu swojego studia graficznego. Projekt będzie realizowany przez zespół komunikację korporacyjną kierowany przez Katarzynę Rek.

Działania komunikacyjne Grupy Kruk mają na celu zwiększenie liczby kontaktów z klientami i zachęcenie ich do rozmowy na temat swojego zadłużenia z wierzycielem. Istotnym elementem działań komunikacyjnych jest również edukacja społeczeństwa na temat radzenia sobie z problemem zadłużenia i skutecznego zapobiegania takim sytuacjom.

Firmy współpracują od ub.r. W 2015 roku komunikacją Kruka zajmowała się agencja H+K Strategies.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji