Opoczno w nowej kampanii obiecuje: "Z nami urządzisz cały dom"

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Opoczno, w której producent chce zainspirować klientów do tworzenia pięknych, oryginalnych wnętrz całego domu z wykorzystaniem płytek ceramicznych. Akcję pod hasłem "Z nami urządzisz cały dom" przygotowały Cube Group oraz Blue Milk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Opoczno w nowej kampanii obiecuje: "Z nami urządzisz cały dom"

Działania zaplanowane w ramach kampanii obejmują digital oraz prasę. Na stronie internetowej powstała specjalna sekcja, w której można obejrzeć inspiracje dla konkretnych pomieszczeń. Obok tego klienci mogą skorzystać z wyszukiwarki płytek, pomocnej w wyborze i dokonaniu zakupu.

- Najnowsza kampania Opoczno ma pokazać konsumentom, w jaki sposób można zaaranżować przestrzeń domu i jego otoczenia wykorzystując trwały i piękny materiał jakim są płytki ceramiczne komentuje - Małgorzata Matuzewicz, brand marketing manager marki Opoczno.

Komunikację zaplanowano do końca roku. Materiały do kampanii przygotowała agencja Blue Milk, natomiast media plan przygotował Cube Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu