Otylia Jędrzejczak z Ideą

Olimpijska medalistka podpisuje swój pierwszy duży kontrakt reklamowy po igrzyskach w Atenach

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Będzie twarzą portalu komórkowego "Świat Idei".

Sportsmenka pojawi się w reklamówkach telewizyjnych operatora już we wtorek - informuje "Gazeta Wyborcza".

Kampanię przygotowała agencja Testardo Red Cell, a jej przebieg w mediach zaplanował dom mediowy Initiative Warszawa. Komórkowy portal "Świat Idei" wystartował w czerwcu i - jak powiedział nam Jacek Kalinowski, rzecznik Idei - w ciągu pierwszych trzech miesięcy swojej działalności zebrał ok. 1,1 mln użytkowników. Zawartość do tego serwisu dostarczają: grupa kanałów TVN, "Gazeta Wyborcza", portal Gazeta.pl oraz Polskie Książki Telefoniczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu