SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Papaya Films przygotowała brytyjską kampanię społeczną na temat standardów branży mody

Angielski oddział Papaya Films, wraz z reżyserką Weroniką Ławniczak zrealizowali kampanię społeczną "Remodel Fashion", która zwraca uwagę na niepokojące standardy wyznaczane przez branżę modową. Kreacją zajęła się agencja Life Healthcare London.

Article

Autorką pomysłu na kampanię "Remodel Fashion" jest Meggie Miodek z agencji Life Healthcare, a inspiracją artykuł opowiadający o relacjach agentów i modelek na rynkach światowych. Bohaterką spotu jest była modelka Rosie Nelson. Film ma na celu zwrócenie uwagi na powiązania pracy modelki z zaburzeniami odżywiania, które często prowadzą do śmierci.

Rosie Nelson dołączyła do kampanii, aby walczyć ze światowymi standardami wytyczonymi przez branżę modową.

Spot można oglądać już w internecie, niebawem trafi też do emisji w brytyjskich stacjach telewizyjnych.

Reżyserką spotu nakręconego w Londynie jest Weronika Ławniczak, za zdjęcia odpowiada Tomek Ziółkowski. Za kreację odpowiada agencja Life Healthcare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Papaya Films przygotowała brytyjską kampanię społeczną na temat standardów branży mody

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl