Patrycja Czapelska z awansem w PHD i Media Direction OMD

Agencje mediowe PHD i Media Direction OMD, należące do holdingu Omnicom Media Group, wzmacniają swoje kompetencje w obszarze content marketingu – Patrycja Czapelska obejmuje stanowisko head of content partnership.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Patrycja Czapelska z awansem w PHD i Media Direction OMD
Patrycja Czapelska

Od sześciu lat Patrycja Czapelska współtworzy i rozwija zespół ekspercki DRUM Polska, który specjalizuje się w innowacyjnych formatach contentowych oraz strategicznych partnerstwach. 

Jak podano w komunikacie, “jej doświadczenie, kreatywność i umiejętność wyznaczania nowych kierunków działań znacząco przyczyniły się do sukcesów realizowanych projektów i wzrostu efektywności kampanii dla klientów”.

W nowej roli będzie odpowiedzialna za rozwój zaawansowanych strategii contentowych, budowanie długofalowych relacji z twórcami treści oraz maksymalizację wartości płynącej ze współpracy marek z mediami. Dodatkowo, skupi się na wdrażaniu innowacji w ramach DRUM Polska, umacniając pozycję PHD i Media Direction OMD w obszarze nowoczesnych rozwiązań contentowych. 

Patrycja Czapelska w PHD pracuje od blisko 6 lat. Od blisko dwóch - jako operations manager DRUM Polska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe