SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Patrycja Krekora i Bartosz Włodarczyk w zespole McCann Worldgroup, awans Małgorzaty Chojnackiej

Do agencji McCann Worldgroup dołączyli: Patrycja Krekora na stanowisko copywritera i Bartosz Włodarczyk jako senior art director. Na funkcję szefowej social media awansowała Małgorzata Chojnacka.

Bartosz Włodarczyk i Patrycja Krekora Article

Małgorzata Chojnacka (na zdjęciu poniżej) na nowym stanowisku odpowiada za przygotowanie strategii social media dla obecnych i potencjalnych klientów agencji, a także za koordynację pracy zespołu prowadzącego komunikację w mediach społecznościowych i zajmującego się współpracą z influencerami dla całej grupy. Z agencją związana jest od 2016 roku i dotychczas zajmowała stanowisko community i social media managera.

Przed dołączeniem do zespołu McCann pracowała w agencjach VML Poland, Grandes Kochonos Digital, OS3 i FaceAddicted. Realizowała projekty w social media dla firm i marek takich jak: Orange Polska, Huawei, SuperPharm, Raiffeisen Polbank, Unilever i Multikino.

Patrycja Krekora jako copywriter wesprze zespół zajmujący się obsługą m.in. Coca-Coli i KFC. Wcześniej pracowała w agencji Peppermint Warszawa. Ukończyła komparastykę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z reklamą związana od trzech lat. Karierę zawodową zaczynała w krakowskich startupach technologicznych.

Bartosz Włodarczyk jako senior art director odpowiada za realizację kluczowych projektów agencji. Ostatnio był związany z agencją Deloitte Digital, a wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + Jung v Matt, Brasil Warsaw, GoldenSubmarine i mniejszych studiach graficznych. Realizował projekty dla takich marek jak Google, nc+, UNICEF, Grupy Volkswagen, Innogy (dawniej RWE), platformy Allegro, Browaru Łomży (spółka Van Pur).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Patrycja Krekora i Bartosz Włodarczyk w zespole McCann Worldgroup, awans Małgorzaty Chojnackiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing