SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Modzelewski w Bluecloud Interactive, odchodzą Janowski i Nogal

Paweł Modzelewski został nowym managing partnerem w agencji Bluecloud Interactive. Z firmy odchodzą jej udziałowcy Łukasz Janowski - managing director i Piotr Nogal - chief experience officer.

Paweł ModzelewskiPaweł Modzelewski

Paweł Modzelewski jako managing partner w Bluecloud Interactive odpowiadać będzie za rozwój strategiczny firmy, budowanie relacji biznesowych z klientami oraz nadzorowanie wewnętrznych procesów agencyjnych. Ma również pomóc w jeszcze lepszym rozwoju oferty contentowej  agencji.

Na przestrzeni lat Modzelewski prowadził zespoły składające się ze specjalistów kreacji oraz produkcji, mediów społecznościowych, gamingu & esportu, influencer marketingu. Ma za sobą 17 lat doświadczenia w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych – głównie opartych o kanały cyfrowe. Współtworzył strategie dla wiodących marek w swoich kategoriach, m.in. Samsung, McDonald’s, T-Mobile, Mentos, Coca – Cola. Wiele z nich nagrodzonych zostało w konkursach branżowych: Effie Awards, Golden Arrow, Media Trendy oraz Innovation Award.

– Moim celem jest praca nad jeszcze bardziej spójnym dostosowaniem ekosystemu rozwiązań do stale zmieniających się potrzeb naszych klientów. Nie bez znaczenia jest to, że bycie challengerem na rynku zawsze niesie ze sobą ciekawe wyzwanie – komentuje swoją rolę w Bluecloud Interactive Modzelewski.

Odchodzą Janowski i Nogal

Z agencją rozstają się Łukasz Janowski - managing director oraz Piotr Nogal - chief experience officer. Obaj przestają być również udziałowcami spółki. Firma nie podaje szczegółów i powodów ich odejścia.

Agencja Bluecloud Interactive rozpoczęła działalność w połowie 2019 roku. Powstała z połączenia dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. Na jej czele stanął wówczas Łukasz Janowski.

Bluecloud Interactive wspólnie z Loyalty Point, LVL UP MEDIA oraz Data Science Logic tworzy grupę Data Science House.