PayPo rozszerza współpracę z PR Calling

PayPo, marka świadcząca usługi BNPL (z ang. buy now, pay later) adresowane do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PayPo rozszerza współpracę z PR Calling

Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach. 

– Stawiamy na obecność naszej marki w mediach branżowych i ogólnopolskich, a także na budowanie relacji z dziennikarzami. Dlatego w aspekcie działań PR zależy nam na współpracy z agencją, która działa skutecznie i rozumie nasze potrzeby. Z PR Calling mamy już zbudowaną długofalową relację i wspólnie docieramy do szerokiego grona odbiorców – wyjaśnia Edyta Szymanowska, head of content marketing w PayPo.

Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Marta Giera, junior PR & communications manager. PayPo współpracuje z PR Calling od sierpnia 2021 r.

PayPo działa na rynku od 2016 roku, a z rozwiązania firmy można skorzystać aktualnie w ponad 30 tys. sklepów online, w tym m.in. CCC, Modivo, eobuwie.pl, Reserved czy Media Markt. Firma oferuje możliwość zapłacenia w momencie, gdy konsument jest pewny swojego wyboru. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu