SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Październik w telewizji

Oglądaliśmy mniej telewizji niż rok temu

Według danych AGB Polska w październiku b.r. statystyczny Polak spędził dziennie średnio 3 godziny i 53 minuty, czyli o 3 minuty krócej niż w roku ubiegłym. Najwięcej widzów w grupie docelowej: "wszyscy powyżej 4 roku życia", przyciągnęła stacja TVP 1 (udział stacji 24,3%), na drugim miejscu znalazła się stacja TVP 2 (20,4%), na trzecim Polsat (17,4%), na czwartym TVN (udział 15%). Natomiast w grupie docelowej: "widzowie w wieku 16 - 49 lat", na pierwszym miejscu uplasowała się stacja TVP 1 (21%), zaraz po niej znalazł się Polsat (20,5%), na trzecim miejscu TVP 2 (18,9%), na czwartym TVN (16,5%).

Wśród najchętniej oglądanych programów w TVP 1 znalazł się "Teleexpress" z oglądalnością 7 mln 476 tysięcy widzów (program z 5 października 2003 r.), na stacji TVP 2 najchętniej oglądanym programem była telenowela "M jak miłość" z widownią 9 mln 378 tysięcy widzów (odcinek z 28 października 2003 r.). W Polsacie najchętniej oglądanym programem była walka o mistrzostwa świata w boksie zawodowym Iwony Guzowskiej z Moniką Petrow, która przyciągnęła 5 mln 583 tysiące widzów (24 października 2003 r.). W TVN-ie najlepszym programem okazała się również walka o tytuł zawodowego mistrza świata Dariusza Michalczewskiego z Julio Cezarem Gonzalezem z oglądalnością 5 mln 781 tysięcy widzów (18 października 2003 r.).

Pod względem wpływów z reklam i billboardów sponsorskich w ujęciu cennikowym największy udział odnotowała stacja TVP 1 - 30% (178 mln 81 tysięcy złotych), na drugim miejscu znalazła się stacja TVN - 24% udziałów w rynku (140 mln 889 tysięcy złotych), na trzecim Polsat - 22% (129 mln 513 tysięcy złotych), na czwartym TVP 2 - 19 % (czyli 113 mln 455 tysięcy złotych).

Źródło danych: AGB Polska

Dołącz do dyskusji: Październik w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl