SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Peugeot tworzy reklamę prasową na żywo

Peugeot Polska za pomocą aplikacji konkursowej na portalu społecznościowym Facebook stworzy specjalną reklamę prasową w tygodniku Newsweek Polska.

Projekt związany jest z trwającą kampanią "Quality Time", która promuje nowy model Peugeot – 508.

Uczestnicy konkursu na Facebooku spośród zdjęć nadesłanych przez fanów Peugeot wybierają te najlepiej opisujące hasło "Quality Time". Na autora zwycięskiego zdjęcia czeka nagroda – tydzień jazdy Peugeot 508 z szoferem. Konkurs trwać będzie miesiąc.


Zdjęcia profilowe najaktywniejszych użytkowników aplikacji wykorzystane zostaną w reklamie prasowej nowego modelu Peugeot. Proces jej kreacji można obserwować na żywo na stronie peugeot.pl/quality-time. Ostateczną wersję reklamy będzie można zobaczyć w jednym z kwietniowych numerów tygodnika Newsweek Polska.




 Za strategię oraz realizację działań opowiada agencja Euro RSCG Warsaw we współpracy z Euro RSCG Social.

Dołącz do dyskusji: Peugeot tworzy reklamę prasową na żywo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znawca
fajne wykonanie, choć mechanizm już ograny
odpowiedź