„Piękne chwile. Piękne życie” reklamują Gino Rossi, od teraz w sklepach CCC (wideo)

Wystartowała pierwsza od lat kompleksowa kampania reklamowa marki obuwniczej Gino Rossi, która od sezonu jesień/zima 2019 dostępna jest w sieci sklepów CCC w Polsce i za granicą. Działania reklamowe przygotowały Agencja 2012, H2O Creative, MullenLowe MediaHub i Lemon Film.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Piękne chwile. Piękne życie” reklamują Gino Rossi, od teraz w sklepach CCC (wideo)

Grupa CCC jest właścicielem marki Gino Rossi od lutego br. Spółka po skutecznym wezwaniu do sprzedaży jej akcji w grudniu ub.r. przejęła w lutym 33,28 mln akcji tej spółki.

Teraz Grupa CCC wprowadza produkty tej marki do swoich sklepów w Polsce orazi na innych rynkach europejskich i rusza z pierwszą od lat jej kampanią reklamową opartą na nowej platformie komunikacji.

Zgodnie ze strategią, Gino Rossi ma być kojarzone z elegancją, włoskim stylem, modnym wzornictwem, które nawiązują do najnowszych trendów oraz pokazują, jak łączyć klasyczną elegancję z kreatywnym spojrzeniem na modę.

- Gino Rossi to ikona włoskiego stylu i podejścia do życia. Celebracja każdej chwili i znajdowanie piękna w najmniejszych, niekiedy wręcz zwyczajnych rzeczach to kwintesencja włoskiej filozofii cieszenia się życiem. Na tej podstawie opracowaliśmy nowe pozycjonowanie marki i nową strategię komunikacji - mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Grupy CCC.

Został stworzony również nowy claim marki Gino Rossi:„Bei Momenti. Bella Vita”/”Piękne chwile. Piękne życie”.Kampania reklamowa rusza 13 września i realizowana będzie w głównych stacjach tv: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowo wspierana jest wizerunkową kampanią w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej, kinach oraz mocną kampanią online.

W sklepach CCC oraz salonach Gino Rossi pojawiły się materiały realizowane podczas głównej sesji zdjęciowej. Dodatkowo planowana jest aktywacja online, współpraca z influencerami oraz pełna komunikacja w kanałach social media.

grafika

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Emocjonalna sesja zdjęciowa i spot reklamowy zostały zrealizowane w Toskanii.

Reżyserem spotów jest Marek Dawid a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative a za zakup mediów MullenLowe MediaHub. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe