Piotr Glinkowski PR managerem w PL 2012+

Piotr Glinkowski, były dziennikarz TVN24 i RMF FM, został PR managerem w spółce PL 2012+ będącej operatorem Stadionu Narodowego. Ostatnio na tym stanowisku był wakat.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Piotr Glinkowski PR managerem w PL 2012+
Piotr Glinkowski

- Po blisko 10 latach pracy w mediach potrzebne mi były nowe wyzwania. Uznałem, że nie ma sensu ich szukać w innych redakcjach. Wiedziałem, co mnie tam czeka. Obrałem kierunek na PR, bo obok pracy w mediach, to jedyna rzecz, na której znam się bardzo dobrze - mówi Wirtualnemedia.pl Glinkowski - W zmianie branży bardzo pomógł mi też magnes, jakim niewątpliwie jest Stadion Narodowy. To nie jest „jakiś tam kolejny projekt”, tylko olbrzymie wyzwanie - dodaje.

Glinkowski zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów PR, budową strategii CSR oraz wsparciem w zakresie media relations.

W przeszłości PR managerem PL 2012+ był Maciej Topolski, jednak od pewnego czasu na tym stanowisku był wakat. Dyrektorem zespołu ds. komunikacji i promocji spółki pozostaje Mikołaj Piotrowski.

Piotr Glinkowski od września 2013 roku pracował jako reporter TVN24 - przygotowywał materiały do programu „Czarno na białym” (więcej na ten temat). Wcześniej związany był z RMF FM, TOK FM, Radiem Złote Przeboje i Polskim Radiem Wrocław.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication