SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma dla mężczyzn dalej tracą czytelników, najwięcej “CKM”

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w kwietniu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “CKM”, a na pozycję lidera wysunął się “Men's Health”.

Pisma dla mężczyzn dalej tracą czytelników, najwięcej “CKM”

Sprzedaż ogółem pisma “Men's Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu br. wyniosła 62 064 egz. - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. To o 0,62 proc. mniej niż w kwietniu 2010 roku.

Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który w czwatym miesiącu br. sprzedał się w nakładzie wynoszącym 61 713 egz., czyli o 14,86 proc. niższym niż rok wcześniej. To największy spadek w zestawieniu.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego sprzedaż ogółem wyniosła 46 420 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 13,75 proc.

Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w kwietniu br. osiągnęła wynik 28 263 egz., czyli była aż o 27,3 proc. niższa niż rok wcześniej.

Wirtualnemedia.pl kwiecień
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 62 064 62 453
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 61 713 72 482
Logo 46 420 53 822
Playboy 45 832 48 779
Stuff 14 334 -
 
Forbes. Profit 28 263 38 875


W kwietniu 2011 roku w porównaniu do marca br. największy wzrost sprzedaży zanotował “CKM” (o 20,32 proc.), zaś spadkiem dotknięte zostało jedynie “Logo” (o 3,32 proc.). 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP kwiecień marzec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 62 064 58 240
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 61 713 51 291
Logo 46 420 48 013
Playboy 45 832 43 321
Stuff 14 334 11 909
 
Forbes. Profit 28 263 41 092


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pisma dla mężczyzn dalej tracą czytelników, najwięcej “CKM”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan_znawca
Nic dziwnego, ze spada - poziom tych pism jest żenujacy. Ciagle brakuje polskiego GQ - nie traktujacego faceta jak sexoholika czy zielonego studenta.
8 8
odpowiedź
User
noname
Nie zapomnę jak kolesie z CKM chcieli, abym im napisał reportaż o gościach, którzy okradają groby. Oczywiście miały być do tego zdjęcia. Doibrze, że tracą bo to półmózgi półmózgom zgotowali ten sos:)
8 8
odpowiedź
User
Aleksander Hepner
@noname: Witam, jestem kierownikiem dzialu reportazu w CKM. Pracuje w tym magazynie od wielu lat i nigdy nie zlecałem reportażu o okradaniu grobów. Mógłby się Pan przedstawić, skoro publicznie oskarża Pan nasz tytuł o zamawianie tego typu tekstów?
Aleksander Hepner, CKM
8 8
odpowiedź
User
gość
Playboy czasem potrafi - niektóre wywiady całkiem dobre. Można znaleźć coś do poczytania. Poziom CKM żenujący i ciągle dołuje. Zastanawiam się kto i dla kogo to pisze. I przede wszystkim po co. Tego się już nie da wziąć do ręki. Logo i Men's Health mają swoich amatorów i niech mają. Zgadzam się, że brak dobrego męskiego tytułu.
8 8
odpowiedź
User
pizderman
ci co wydaja gazety to chyba pederasci skoro nie rozumieja ,ze faceci potrzebuja i mysla inaczej niz kobiety , to co serwuje sie im w gazetkach ckm i innych logo to tylko lans , kasa i zdobywanie kobiet majac samochod za 300 tys zlotych a kobieta ma za 30tys - przodownikiem tych reklam jest playboy , ckm i inne gowna .. zmiencie sie redaktorzy i zacznijcie myslec jajami ...jesli je jeszcze macie , health man to sciemy szczegolnie modele z kaloryferami opisani jako przecietny koles arek z firmy x - zenada - takie twarze w polsce - gdzie ? ugly na ulicy , najbrzydrze spolecznstwo to polacy , polki troche lepiej ale te nie dbaja o siebie bo uzywaja kosmetykow polskich firm i podrob zagranicznych w marketach
8 8
odpowiedź