Plany portalu Interia.pl

Nowy Zarząd Interia.pl ujawnia swoje plany

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W wywiadzie udzielonym Serwisowi Biznes portalu, Jacek Pasławski - od 8 października br. nowy Prezes Zarządu INTERIA.PL S.A. - ujawnił ogólne zamierzenia strategiczne i nowe kierunki rozwoju spółki.

- Celem Zarządu w dotychczasowym składzie było przeprowadzenie INTERIA.PL przez przypadający na lata 2000-2003 okres ogólnej dekoniunktury, który szczególnie trudny był dla firm internetowych. Teraz przyszedł czas na wzrost i ekspansję. Na tym będzie się koncentrował nowy Zarząd - powiedział Pasławski. - INTERIA.PL musi wykorzystać obecną sytuację rynkową do dynamicznego rozwoju, wzrostu udziału w rynku, a być może nawet zmiany pozycji zajmowanej w rankingach polskich portali - dodał.

Zadaniem nowego Zarządu będzie sprawienie, by spółka zajęła silną pozycję na wyłaniających się, nowych polach eksploatacji Internetu. INTERIA.PL chce nie tylko pośredniczyć w sprzedaży oferty szerokopasmowego dostępu do sieci, ale przede wszystkim oferować treści i usługi dla użytkowników korzystających z takich łączy. Już wkrótce portal zamierza uruchomić sklep z muzyką dostępną on-line i serwisy zawierające różnorodne treści multimedialne.

Portal będzie intensywnie rozwijał istniejące usługi komunikacyjne i budował nowe serwisy dla społeczności internetowej. Pojawią się też nowe możliwości dla sklepów internetowych chcących współpracować z INTERIA.PL, intensywnie rozwijane będą usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw dostępne na platformie Strefa.pl.

Jacek Pasławski uważa sytuację finansową spółki za co najmniej dobrą. W pierwszej połowie roku przychody INTERIA.PL przekroczyły 12 mln zł i były o ponad 57% wyższe od analogicznego okresu ubiegłego roku. Jednocześnie Zarząd INTERIA.PL planuje kolejną emisję akcji, której celem będzie zapewnienie finansowania dla wielu nowych projektów, które zamierza uruchomić spółka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu