SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poczta Polska na czerwono - nowe logo i aranżacja placówek

Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. W tym roku przeznaczy na to od 2 do 6 mln zł.

Pierwsza z nowych placówek Poczty Polskiej została otwarta w Warszawie. Jest podzielona na cztery strefy: pocztową (gdzie można wysyłać i odbierać listy i paczki oraz dokonywać wpłat i wypłat), bankowo-ubezpieczeniową (gdzie obsługiwane są konta, lokaty i polisy), handlową (gdzie można kupić m.in. kartki pocztowe i prasę) oraz samoobsługową (gdzie można samodzielnie wysyłać i odbierać listy i paczki).

Taki podział ma poprawić funkcjonalność dla klientów. - Nowe placówki mają w przyjazny im sposób oferować całą paletę naszych produktów - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

W najbliższym czasie Poczta Polska uruchomi dwie podobne placówki pilotażowe, a do końca roku ma ich otworzyć około 50. We wszystkich będą obowiązywać jednolite kolorystyka, aranżacja, wykończenie i funkcjonalność. Ponadto spółka wspólnie z Bankiem Pocztowym buduje sieć 1000 punktów z usługami finansowymi: 640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego.

W nowych placówkach Poczty Polskiej będzie wprowadzana jej nowa identyfikacja, oparta na czerwonym logotypie z żółtą trąbką. W ostatnich latach logo firmy było niebieskie. Zmianę operator uzasadnia chęcią powrotu do swojej tradycji oraz podkreślenia narodowego charakteru.

- Nowy logotyp ma być widocznym symbolem zmian zachodzących na Poczcie. Dlatego w pierwszej kolejności zostanie wdrożony w placówkach nowego modelu oraz najbardziej reprezentacyjnych placówkach z obecnej sieci - zapowiada Janusz Wojtas. Już teraz w wersji zgodnej z nową identyfikacją wizualną został uruchomiony serwis internetowy firmy.

W placówkach Poczty Polskiej nowe logo będzie natomiast wprowadzane stopniowo przez kilka lat. Firma będzie na to wydawać od 2 do 6 mln zł rocznie. Ponadto planuje przeznaczyć do 2017 roku ok. 190 mln zł na modernizację swoich placówek do nowego standardu.

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska na czerwono - nowe logo i aranżacja placówek

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dada
Taki kolor spowoduje jeszcze większe wqrwienie klientów… Logo a la ying yang? LOL
odpowiedź
User
BeeJay
Wściekle czerwony kolor powodujący tylko agresję i złość (przynajmniej u mnie). A logo to chyba odrzut z PZPN, bo zdecydowanie przypomina piłkarza, który strzela przewrotką (zakładam że na bramkę). Co się stało z pocztową trąbką???
No i teraz już bez owijania w bawełnę: konta, lokaty, polisy, a jak z rok temu miałem o coś pretensje w/s Banku Pocztowego, usłyszałem: ale przecież ja nie pracuje w banku - tylko na poczcie. Widać bankowca na czele firmy. A co z dostawą przesyłek na czas? Te na których nam zależy idą jak żółw, a te których wolałbym nie oglądać - docierają na drugi dzień. Wy też tak macie? :)
200 mln zmarnotrawionych na taką poronioną ideę. Gratulacje dla prezesa Poczty!
odpowiedź
User
ja22
Na razie jedynymi zmianami na poczcie jest podniesienie CEN, a szczególnie na listy zagranicę AŻ o 90% !
odpowiedź