Poczta Polska na czerwono - nowe logo i aranżacja placówek

Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. W tym roku przeznaczy na to od 2 do 6 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pierwsza z nowych placówek Poczty Polskiej została otwarta w Warszawie. Jest podzielona na cztery strefy: pocztową (gdzie można wysyłać i odbierać listy i paczki oraz dokonywać wpłat i wypłat), bankowo-ubezpieczeniową (gdzie obsługiwane są konta, lokaty i polisy), handlową (gdzie można kupić m.in. kartki pocztowe i prasę) oraz samoobsługową (gdzie można samodzielnie wysyłać i odbierać listy i paczki).

Taki podział ma poprawić funkcjonalność dla klientów. - Nowe placówki mają w przyjazny im sposób oferować całą paletę naszych produktów - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

grafika

W najbliższym czasie Poczta Polska uruchomi dwie podobne placówki pilotażowe, a do końca roku ma ich otworzyć około 50. We wszystkich będą obowiązywać jednolite kolorystyka, aranżacja, wykończenie i funkcjonalność. Ponadto spółka wspólnie z Bankiem Pocztowym buduje sieć 1000 punktów z usługami finansowymi: 640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego.

grafika

W nowych placówkach Poczty Polskiej będzie wprowadzana jej nowa identyfikacja, oparta na czerwonym logotypie z żółtą trąbką. W ostatnich latach logo firmy było niebieskie. Zmianę operator uzasadnia chęcią powrotu do swojej tradycji oraz podkreślenia narodowego charakteru.

- Nowy logotyp ma być widocznym symbolem zmian zachodzących na Poczcie. Dlatego w pierwszej kolejności zostanie wdrożony w placówkach nowego modelu oraz najbardziej reprezentacyjnych placówkach z obecnej sieci - zapowiada Janusz Wojtas. Już teraz w wersji zgodnej z nową identyfikacją wizualną został uruchomiony serwis internetowy firmy.

grafika

W placówkach Poczty Polskiej nowe logo będzie natomiast wprowadzane stopniowo przez kilka lat. Firma będzie na to wydawać od 2 do 6 mln zł rocznie. Ponadto planuje przeznaczyć do 2017 roku ok. 190 mln zł na modernizację swoich placówek do nowego standardu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?