Poczta Polska rusza z własną siecią maszyn paczkowych. Tysiąc automatów do końca 2019 roku

Poczta Polska startuje z własnym projektem budowy sieci maszyn paczkowych dostarczających do odbiorców towary zakupione w internecie oraz prywatne przesyłki. Urządzenia mają stanąć m.in. w sąsiedztwie sklepów Biedronka, na dworcach kolejowych oraz stacjach benzynowych. Według planów Poczty Polskiej do końca 2019 w jej barwach ma funkcjonować tysiąc maszyn dostarczających paczki.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Informacje dotyczące planów Poczty Polskiej dostarczył dziennik „Rzeczpospolita” opierając się na własnych źródłach. Zgodnie z doniesieniami gazety Poczta Polska nawiązała współpracę z duńską firmą SwipBox produkującą maszyny paczkowe. Ich zadaniem będzie dostarczanie przesyłek do odbiorców dokonujących zakupów online lub tych wysłanych przez prywatnych użytkowników.

Większość automatów pod marką Poczty Polskiej ma stanąć w sąsiedztwie sklepów sieci Biedronka. Oprócz tego urządzenia pojawią się m.in. na dworcach kolejowych oraz na stacjach benzynowych firmy Lotos, jeśli pomyślnie zakończą się negocjacje w tej sprawie. Według planów do końca 2019 r. Poczta Polska zamierza uruchomić tysiąc maszyn paczkowych w całym kraju.

Firma SwipBox współpracuje jako dostawca automatów paczkowych nie tylko z Pocztą Polską, ale także z Biedronką, pierwsze informacje na ten temat pojawiły się w połowie maja br.

Obecnie w wybranych Biedronkach uruchomiono 50 automatów nazwanych paczkobotami, zgodnie z planem w niedługim czasie zostanie umieszczonych kolejnych 150.

W założeniach do końca br. Biedronka będzie oferować  użytkownikom dostęp do 300 paczkobotów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem