„Podrobione jest kradzione” w kampanii Superbrands Polska przeciw kupowaniu podróbek

W ramach inicjatywy Superbrands Polska rozpoczęto kampanię społeczno-edukacyjną pod hasłem „Podrobione jest kradzione” przestrzegającą przed korzystaniem z podrobionych produktów. Materiały marketingowe do akcji przygotowała agencja Communication Unlimited.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na przestrzeganie własności intelektualnej przy kupowaniu różnych produktów i usług. Akcję przygotowano w ramach inicjatywy Superbrands Polska będącej częścią międzynarodowej organizacji działającej na rzecz brandingu.

Z sondażu zleconego firmie ARC Rynek i Opinia wynika, że chociaż 77 proc. Polaków wie, że sprzedaż podróbek jest nieetyczna, to 32 proc. respondentów nie ukrywa przed najbliższymi tego, że skorzystali z takich produktów. Spora część respondentów stwierdziła, że podejmowanie działań w celu zmniejszenia skali występowania podróbek nie ma sensu, bo w większości ludzie kupują takie towary z pełną świadomością.  Co czwarty respondent uznał jednak, że pomogłoby dalsze zwiększanie świadomości konsumentów.

grafika

Kampania zaczęła się od debaty połączonej z zaprezentowanie wyników sondażu o nastawieniu Polaków do podróbek. Wzieli w niej udział dr Krzysztof Najder (Stratosfera by Deloitte), Paweł Niziński (better. CEE), Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia) oraz dr hab. Marzanna Witek-Hajduk, prof. SGH (Szkoła Główna Handlowa). Kolejne podobne spotkania odbędą się 26 września i 13 października.

Działania skierowane do konsumentów obejmują kina (spot emitowany od 24 czerwca w kinach z sieci KinAds) oraz outdoor (citylighty z oferty AMS od 1 lipca).

grafika

Współpomysłodawcą akcji oraz partnerem w zakresie public relations jest agencja Competita PR & CSR. Kreacją materiałów marketingowych zajęła się agencja Communication Unlimited.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych