SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Polacy, katolicy, hetero” - kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak” w Rock Radio

Wystartowała kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak”, którą w Rock Radiu prowadzą Kuba Wojewódzki i Mikołaj Lizut. Akcję - realizowaną pod hasłem „Polacy, katolicy, hetero” - przygotowała spółka SVG Studio.

Article

W spocie gospodarze audycji przywołują hasła takie jak: otwartość, szacunek do mniejszości czy neutralność światopoglądowa. W akcji wykorzystano rysunki Przemysława Truścińskiego.

- Hasło naszej kampanii celowo wprowadza w błąd. Tak naprawdę, to ja jestem Polakiem, a Kuba hetero, zaś katolicy są nam jedynie bardzo bliscy - mówi Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Rock Radia.

Działania promocyjne obejmą internet (grupy Gazeta.pl oraz Onet.pl i Ipla.pl), kina (Helios i Cinema City), a billboardy i siatki wielkoformatowe w miastach nadawania Rock Radia. Akcja będzie realizowana w październiku.

Za produkcję filmiku odpowiada SVG Studio (należące do Grupy Radiowej Agory), a planowaniem mediów zajął się dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Audycja „Książę i żebrak” nadawana jest w Rock Radiu od poniedziałku do czwartku o godz. 12.00.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Rock Radia w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 0,5 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Polacy, katolicy, hetero” - kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak” w Rock Radio

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szymon
Tylko nie Lizut... tyle w temacie.
29 10
odpowiedź
User
darenia
Kocham Wojewódzkiegoooooooo !!!
16 27
odpowiedź
User
toya
Ciekaw jestem tego eksperymentalnego polaczenia lewactwa roznej masci z muzyka rockowa. Nie wroze swietlanej przyszlosci; znacznie lepiej w grupe docelowa trafia Antyradio ze swoim "Rock - Honor - Ojczyzna"
16 14
odpowiedź
User
yago
Lizut to radiowa tragedia. Zero atrakcyjnosci radiowej slaby glos, slaba dykcja, slabe pomysly, slaby program. A Wojewodzki noooo coż odgrzewa to co robił w innych radiach. Jedziemy po kolegach z czerwonego dywanu i glupie telefony wykonujemy, które nikogo nie śmieszą :) ale w sumie i tak program lepszy niż poranek z RMF czy Zetką - bo tam to jest dopiero tragedia - śmieją się jak głupi do sera, a Olbratowski niesety już się skończył ...
21 11
odpowiedź
User
Szymon
Co do Lizuta to zgoda- jest tragiczny i się nie nadaje. Jeżeli mówimy o audycji i o tym w jaki sposób Kuba ją prowadzi to nie ma co zarzucać, że jest to odgrzewany kotlet. Audycja jest o bieżących wydarzeniach na świecie i w Polsce więc tematy się nie powtarzają. Telefony do ludzi są dobrym, sprawdzonym elementem audycji satyryczno-prześmiewczych, a te w wykonaniu Jaoka i Kozy są świetne. Program i wykonanie jest dobre, gorzej z redaktorem L.
17 9
odpowiedź