SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polscy marketerzy zwiększą nakłady na działania w sieci

47 proc. marketerów zamierza w 2011 roku zwiększyć budżet na działania w internecie, średnio o 33 proc.

Tak wynika z badania Marketing 360interaktywny, które na zlecenie agencji GoldenSubmarine przeprowadziła firma ORIAQ przy współpracy z IAB Polska.

Według deklaracji marketerów, w 2010 roku budżet na marketing online stanowił 15 proc. całego budżetu marketingowego. W strukturze wydatków internetowych największy udział miał serwis www (28 proc.), przed zakupem mediów (24 proc.), reklamą bannerową (15 proc.) marketingiem w wyszukiwarkach (14 proc.) i e-mail marketingiem (9 proc.).

Prawie połowa (47 proc.) respondentów stwierdziła, że zamierza zwiększyć budżet na działania w internecie w 2011 roku, średnio o 33 proc.


Badanie zostało przeprowadzone między 21 a 27 października 2010 roku w formie standaryzowanego wywiadu kwestionariuszowego, w technice Computer Assisted Web Interviewing (CAWI), na grupie n=63 (managerów i specjalistów ds. marketingu w firmach o zatrudnieniu ponad 50 osób).

Dołącz do dyskusji: Polscy marketerzy zwiększą nakłady na działania w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl