SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad połowa Polaków zna T-Mobile

Markę T-Mobile rozpoznaje już trzy czwarte Polaków. Natomiast spontanicznie jako operatora telefonii komórkowej wymienia ją 43 proc. osób.

Ponad połowa Polaków zna T-Mobile

Z badania Millward Brown SMG/KRC na zlecenie PTC (właściciel tej sieci komórkowej) wynika, że spontaniczna znajomość T-Mobile wśród Polaków od maja do lipca wzrosła z poziomu 3 proc. do 43 proc. Natomiast wspomagana znajomość marki zwiększyła się w tym czasie z 31 do 75 proc. „Dodatkowo coraz więcej osób uważa, że marka T-Mobile jako pierwsza wprowadza nowości, jest nowoczesna oraz modna” - czytamy w komunikacie PTC.

Przypomnijmy, że wejściu T-Mobile na polski rynek towarzyszyła w czerwcu intensywna kampania reklamowa, oparta na haśle „Chwile, które łączą” i motywie baniek mydlanych (przeczytaj opinie o tej akcji). W głównym spocie wizerunkowym wystąpił Jan Nowicki (zobacz tę reklamę). Natomiast w lipcu marka został sponsorem tytularnym polskiej ekstraklasy piłkarskiej (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ponad połowa Polaków zna T-Mobile

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sun Explosion
T-Mobile Ekstraklasa, Nowe Horyzonty, Off Festiwal, do tego reklamy z Nowickim i bańkami a także liczne promocje i nowoczesne jak na polski rynek telekomunikacyjny rozwiązania wpłynęły na tak dobry wynik.
Myślę, że za miesiąc wyniki spontanicznej rozpoznawalności marki T-Mobile jako operatora telefonicznego będę jeszcze większe. Gdy pojawi się nowy program lojalnościowy, być może nowa oferta a współpraca z Centertelem w zakresie współdzielenia sieci zacznie kiełkować pewnie prezes Rakowski będzie mógł otwierać szampana. Jako klient ery a teraz T-Mobile liczę po cichu na ciekawsze oferty lojalnościowe...umowa kończy mi się za parę miesięcy i chciałbym móc dalej współpracować z tym operatorem.
odpowiedź
User
stanislaw ski
To dziwne ale ja, mieszkaniec miasta sporego, nie znam tej sieci a telefonistą jestem od 11.tu lat ?
odpowiedź
User
Alex
stanislaw ski może dlatego, że należy do pozostałych 25%? Odnośnie samego rebrandingu to jak widać okazał się on dość dużym sukcesem, jeśli dobrze pamiętam konferencje 5 czerwca, to taki wynik rozpoznawalności był szacowany dopiero na koniec roku :D
odpowiedź
User
miki
oho ujawinili się stronnicy kampanii T-Mobile.... Kampania była do d...., a optymistyczne wyliczenia, kto co zna, nie zawsze przekładają się na wybór danej marki. I mam nadzieję że tak samo będzie i w tym przypadku.
odpowiedź