SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Przy IAB Polska powstał poradnik dla specjalistów SEM

Grupa robocza SEM przy IAB Polska, przygotowała publikację edukacyjną „Case Studies SEM”. Składa się ze zbioru 9 studiów przypadków, prezentujących skuteczne kampanie SEM zrealizowane w latach 2015-2016 na polskim rynku.

Article

„Case Studies SEM” jest przewodnikiem po wybranych kampaniach SEM, które wyróżniają się na poziomie kreacji, strategii i efektywności. Każdy przypadek opisuje cele i grupy docelowe, podsumowuje efekty, przedstawia założenia strategii, wykorzystane narzędzia i ich mechanikę.

- Marketerzy podkreślają, że studia przypadków są dla nich jednym z najważniejszych źródeł inspiracji. Wychodzimy im naprzeciw - opracowanie, które udostępniamy stanowi nie tylko przegląd możliwości produktów reklamowych wyszukiwarek, ale na konkretnych liczbach pokazuje jak promocja w tym kanale może procentować w różnych branżach i na rzecz różnych organizacji – komentuje Maciej Gałecki, CEO Bluearank, szef grupy roboczej SEM.

„Case Studies SEM” to kolejna po raporcie „Marketing w Wyszukiwarkach” publikacja przygotowana w IAB Polska, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tego obszaru komunikacji marketingowej. Raport do pobrania znajduje się na stronie IAB Polska, w zakładce „badania i publikacje”.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przy IAB Polska powstał poradnik dla specjalistów SEM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl