Portal o2.pl stawia na zamożnych internautów

o2.pl tworzy serwis dla bogaczy o nazwie LuxLux, który wystartuje na początku lipca.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

„Będzie to magazyn adresowany do zasobniejszych internautów,  zarówno do kobiet jak i mężczyzn, zainteresowanych tym, jak najlepiej spożytkować pieniądze. Redakcja LuxLux.pl będzie doradzać i odradzać; co kupować, gdzie wyjeżdżać, jak się relaksować, jak dzięki różnym fortelom mieć więcej czasu na rozrywkę” – mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, szef działu sprzedaży reklamy i zespołu redakcyjnego o2.pl.

W portalu pojawią się informacje o produktach i usługach m.in. takich jak kosmetyki czy koszt zagranicznej wycieczki, a także informacje o aktywnym spędzaniu czasu.

Reklamy na stronach serwisu będą droższe o ok. 40 proc. w porównaniu z całym portalem o2.pl.

Michał Brański spodziewa się, że od września serwis miesięcznie będzie odwiedziało ok. 600 tys. internautów.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami