PR Calling dla Listonic

Agencja PR Calling rozpoczyna współpracę z aplikacją zakupową Listonic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PR Calling dla Listonic

Agencja będzie odpowiadać za promocję materiałów content marketingowych Listonic i działania zmedia relations.

Współpraca obejmuje m.in. promocję corocznego rankingu sieci handlowych, bazującego na danych z list zakupów, który jest obecnie dostępny na stronie TylkoFMCG.pl. Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie materiałów prasowych i komentarzy eksperckich w formie tzw. newsflashy.

Po stronie PR Calling za obsługę będzie odpowiadała Agata Puchała, PR & communication consultant oraz Marta Tyszer, PR & communication manager.

Współpraca została nawiązana w wyniku researchu po stronie klienta i ma charakter projektowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"