SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prawdziwe historie przyszłych ojców w kampanii Dove Men+Care (wideo)

Nowa kampania reklamowa kosmetyków Dove Men+Care (produkowanych przez Unilever), nawiązująca do zbliżającego się Dnia Ojca, pokazuje reakcje mężczyzn na wieść o tym, że zostaną ojcami. Akcję przygotowała i realizuje agencja Havas Helia.

Kadr z reklamy Dove Men+Care na Dzień OjcaArticle

W jednominutowym spocie, którego bohaterami są zwykli mężczyźni, pokazano ich reakcje na wieść o tym, że zostaną ojcami - od zaskoczenia, przez radość, euforię po krzyki zachwytu. Spot kończy się hasłem „ Real strength means showing you care”. W reklamie pokazano historie 13 mężczyzn.

Spot emitowany jest na YouTube. W ciągu pierwszego dnia zanotował 870 tys. odtworzeń.

Widzowie reklamy, przede wszystkim mężczyźni, są zachęcani do odwiedzenia YouTube i podzielenia się filmem na temat własnej historii związanej z dowiedzeniem się, że zostaną ojcem w takich serwisach jak Twitter, Facebook, Instagram.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prawdziwe historie przyszłych ojców w kampanii Dove Men+Care (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl