Primoloko dla 3PM

3 PM dołączyło do grona klientów agencji Primoloko

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Głównym zadaniem Primoloko jest wsparcie wprowadzenia na rynek firmy 3PM i zbudowanie pozytywnych relacji z mediami. Primoloko jest również odpowiedzialne za zorganizowanie eventu dla 3PM, będącego jednym z elementów kampanii promocyjnej towarzyszącej wejściu 3PM na rynek 28 października br.

Kampania promocyjna towarzysząca wejściu 3PM na rynek obejmie reklamę na billboardach, eventy, konkursy i inne niestandardowe formy promocji.

Założycielami 3PM są Irmina Gauza oraz Piotr Mikołajczak, mający wcześniej doświadczenie w pracy w tradycyjnych wytwórniach fonograficznych (Sony Music i Pomaton EMI). Irmina Gauza, dyrektor generalny 3PM, powiedziała: "Jesteśmy wytwórnią muzyczną nowej generacji – wiążąc się z naszymi partnerami staramy się zwracać uwagę na to, by Nasi partnerzy byli również tzw. „młodymi markami z przyszłością””– stad nasza współpraca z agencją Primoloko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI