Producent Oleju Wielkopolskiego wykorzystuje ekologiczne opakowania

Grupa Princes, producent Oleju Wielkopolskiego, wprowadza butelki pozyskane w 51 proc. z materiałów z recyklingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Producent Oleju Wielkopolskiego wykorzystuje ekologiczne opakowania

Produkcja oleju w nowych opakowaniach rozpoczęła się w polskich zakładach już pod koniec lipca, od butelek 1-litrowych. Wprowadzenie zmienionych opakowań dla pozostałych produktów Oleju Wielkopolskiego zaplanowane jest na wrzesień tego roku.

Butelki zmienią się nie tylko pod względem składu, odświeżeniu ulegną także etykiety produktów. Marka planuje również kampanię edukacyjną na temat recyklingu i ochrony środowiska w polskich szkołach podstawowych.

grafika

Princes wdraża ekologiczne opakowania w Wielkiej Brytanii

Grupa Princes w Wielkiej Brytanii (skąd wywodzi się spółka) w maju tego roku wprowadziła już butelki w połowie wytworzone z materiałów po recyklingu. Princes Food przewiduje, że przed końcem września 2019 roku wszystkie należące do grupy, markowe oraz własne produkty, będą już dostępne w nowych opakowaniach.

- Chcemy zwiększyć zawartość surowców wtórnych w całym używanym przez nas plastiku i od pewnego czasu pracujemy nad wdrożeniem opakowań z 51% RPET, ponieważ jest to zdecydowanie największy obszar zastosowań tworzyw sztucznych. Jesteśmy pionierem w stosowaniu RPET od 2009 r. i stopniowo zwiększamy jego wykorzystanie we wszystkich naszych produktach - mówi David McDiarmid, dyrektor ds. relacji korporacyjnych w Princes.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?