SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program partnerski Scandinavii

Scandinavia DSI wdraża nowy program dla pośredników i agencji reklamowych

Po znaczących sukcesach ostatnich lat w zakresie dostaw zestawów wystawienniczych dla kluczowych klientów Scandinavia DSI wraz ze swym mocodawcą Mark Bric AB ze Szwecji wdraża nowy program szerokiej dostępności swych produktów.

Rozszerzenie asortymentu, znaczne obniżenie cen oraz zwiększenie upustów cenowych dla dealerów ma na celu spotęgowanie dostępności produktów tej firmy na rynku BTL.

Jak mówi Krzysztof Tuszewski, przedstawiciel firmy Mark Bric AB na Polskę, ścisła współpraca z Marketing Managerem Larsem Karlssonem pozwoliła im opracować nową strategię dystrybucji w Europie. Przeniesienie części produkcji do Polski, stworzenie wyjątkowo korzystnych warunków dla pośredników, obniżenie cen przy utrzymaniu najwyższej jakości produktów - program "brak reklamacji" - to tylko niektóre elementy pozwalające umocnić wiodącą pozycję firmy na Polskim rynku.

Nasz potencjał w zakresie wydruków wielkoformatowych oparty o najwyższą jakość pozwala nam również obsługiwać wymagających klientów z krajów Europy Zachodniej - mówi Krzysztof Tuszewski.

Firma zapewnia, że warunki stworzone dla dystrybutorów, agencji reklamowych i promocyjnych przyciągną każdego do współpracy, a spróbować nie zaszkodzi.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program partnerski Scandinavii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl