SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” dogania „Dzień dobry TVN”

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w jesiennej ramówce br. notuje „Dzień dobry TVN”, ale program ten dogania notujące duży wzrost oglądalności „Pytanie na śniadanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Kinga Rusin, Piotr Kraśko - fot. tvnKinga Rusin, Piotr Kraśko - fot. tvn

W okresie od 1 września do 23 października 2018 roku średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN” (emisja w TVN codziennie o godz. 8.00) wyniosła 464 tys. osób przy 10,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. Program miał o 42 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

Rośnie oglądalność „Pytania na śniadanie”

Drugie miejsce należało do „Pytania na śniadanie” TVP2 (emisja codziennie o godz. 7.55, do 2 marca br. o 8.00), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 441 tys. osób, co przełożyło się na 10,21 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn Dwójki śledziło 384 tys. widzów przy udziale wynoszącym 9,54 proc. Oznacza to największy wzrost w zestawieniu wynoszący 57 tys. oglądających. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że przed rokiem magazyn ten nie miał emisji niedzielnych, które pojawiły się w listopadzie ub.r.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W jesiennej ramówce br. jego widownia wynosi 325 tys. osób, a jego udział - 11,69 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program ten względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 29 tys. widzów.

„Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat, w którym audycja ma dodatkowo 68 tys. widzów, co przekłada się na 2,18 proc. udziału.

Przynajmniej przez 1 minutę każde pojedyncze wydanie „Dzień dobry TVN”  śledziło 2,02 mln widzów, „Pytanie na śniadanie” - 1,82 mln, a „Nowy dzień z Polsat News” - 1,50 mln (w Polsacie News było to 430 tys. oglądających).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w okresie od 1 września do 23 października br. miał 225 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 23 tys. oglądających).

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (największy w zestawieniu wzrost - o 16 tys. do 148 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (do góry o 13 tys. do 131 tys.).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Najchętniej oglądany odcinek „Dzień dobry TVN” pokazano 30 września (śledziło go 837 tys. widzów), „Pytanie na śniadanie” - 16 września (678 tys.), a „Nowy dzień z Polsat News” - 3 października (433 tys.).

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” dogania „Dzień dobry TVN”

48 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Al
Na prowadzących to tam się nadają jedynie Wellman i Prokop.
odpowiedź
User
Anna M
Przypuszczam że "Pytanie na śniadanie" ma jeszcze lepszy wynik biorąc pod uwagę sondażownie które z reguły dają preferencje stacją komercyjnym niż TVP. A co do samego programu to rzeczywiście prowadzący program "Pytanie na śniadanie" są bardziej kompetentni, poruszają wiele ciekawych tematów które interesują widzów. Ktoś mądrze zrobił że nie pozwolił tego programu upolitycznić przez co nie stracili widzów a wręcz przeciwnie zyskali. Również inwestycja w nowe studio nie jest bez znaczenia.
A co do "Dzień dobry TVN" to rzeczywiście Wellman i Prokop to gwiazdy a reszta to słabizna. Słabo wypada Sołtysik.
odpowiedź
User
Wiola
Ja od Wolnego oczu nie mogę oderwać! Matko jak śliczny i kulturalny i polszczyzną pięknie się posługuje.
odpowiedź