SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prudential w pierwszej kampanii reklamuje Premiopolisę „Start w życie” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek firmę ubezpieczeniową Prudential. W akcji - przygotowanej przez firmy Brain, Starcom i Next - promowana jest Premiopolisa „Start w życie”.

Pierwsza kampania reklamowa firmy Prudential w Polsce ma charakter wizerunkowo-produktowy. - Głównym celem akcji jest zaprezentowanie marki Prudential polskim klientom oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku - opisuje Wojciech Pronobis, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce. Reklamy podkreślają znaczenie regularnego oszczędzania dla zapewnienia dzieciom bezpieczeństwa finansowego w przyszłości.

W kampanii promowane jest też ubezpieczenie Premiopolisa „Start w życie”. Reklamy przekonują, że gwarantuje ono zwrot składek, zapewniając przy tym możliwość wzrostu kapitału.

Bohaterem akcji jest chłopiec, którego życie obserwujemy z perspektywy jego matki. - Odwołujemy się do niezwykle prawdziwego i silnego insightu konsumenckiego: w oczach rodziców dziecko zawsze pozostanie dzieckiem i już teraz warto zatroszczyć się o jego przyszłość. W ten sposób chcemy przedstawić markę Prudential jako świadomą, wspierającą, dzięki której można kształtować swoją przyszłość - mówi Karol Kamas, marketing communication manager Prudential w Polsce.

Akcja obejmuje telewizję (45- i 30-sekundowe spoty w kanałach głównych i tematycznych), kina (75- i 45-sekundowe spoty w 26 kinach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście i na Śląsku), internet (m.in. portale horyzontalne i serwisy społecznościowe - reklamy display i wideo) oraz outdoor (siatki wielkoformatowe i tablice różnych formatów). Kampani w internecie potrwa do końca czerwca, a w pozostałych mediach do połowy maja.

Koncepcję kreatywną akcji opracowała agencja reklamowa Brain, działania w internecie realizuje agencja Next, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Prudential w pierwszej kampanii reklamuje Premiopolisę „Start w życie” (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
falafel
Brawo Brain! Brawo Kuba Kamiński!
odpowiedź
User
krisss123
Świetna reklama, dobry podkład muzyczny i ciekawe ujęcia. Bez żadnych wrzasków, krzyków, wszystko stonowane. Super. Produkty też świetne.
odpowiedź
User
Ania Z/Matka
Potwornie wzruszająca reklama - niesamowicie prawdziwa....
odpowiedź