Prymat z Optimum Media OMD

Prymat rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową dla swoich dwóch głównych marek: Kucharek i Prymat.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zwycięzcą przetargu została firma Optimum Media OMD.

„Poziom wszystkich przygotowanych ofert przetargowych był bardzo wysoki. Interpretacja analiz i sposób dochodzenia do wniosków stał na bardzo wysokim poziomie. Decyzja co do wyboru zwycięzcy przetargu była trudna i wymagała od nas wnikliwego przeanalizowania wszystkich prezentowanych materiałów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z OMD ze względu na najbardziej precyzyjną i celną propozycję strategii mediowej dla obu naszych marek” – powiedział Jarosław Baczyński, dyrektor marketingu Prymat Sp. z o. o.

Prymat Sp. z o. o. z Jastrzębia Zdroju istnieje od 1983 roku.  Początkowo niewielka firma rodzinna zajmująca się produkcją przypraw i koncentratów spożywczych, dziś należy do potentatów na rynku przypraw uniwersalnych, jednorodnych i specjalistycznych mieszanek przyprawowych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta