SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prymat z Optimum Media OMD

Prymat rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową dla swoich dwóch głównych marek: Kucharek i Prymat.

Zwycięzcą przetargu została firma Optimum Media OMD.

„Poziom wszystkich przygotowanych ofert przetargowych był bardzo wysoki. Interpretacja analiz i sposób dochodzenia do wniosków stał na bardzo wysokim poziomie. Decyzja co do wyboru zwycięzcy przetargu była trudna i wymagała od nas wnikliwego przeanalizowania wszystkich prezentowanych materiałów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z OMD ze względu na najbardziej precyzyjną i celną propozycję strategii mediowej dla obu naszych marek” – powiedział Jarosław Baczyński, dyrektor marketingu Prymat Sp. z o. o.

Prymat Sp. z o. o. z Jastrzębia Zdroju istnieje od 1983 roku.  Początkowo niewielka firma rodzinna zajmująca się produkcją przypraw i koncentratów spożywczych, dziś należy do potentatów na rynku przypraw uniwersalnych, jednorodnych i specjalistycznych mieszanek przyprawowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prymat z Optimum Media OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl