Przed zakupem Internet najważniejszy

Dla ponad połowy amerykańskich internautek powyżej 25. rokużycia, internet jest głównym źródłem informacji przed potencjalnymzakupem danego produktu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wynika z raportu firmy Burst Media.

Internet zyskał tutaj zdecydowaną przewagę w porównaniu z innymimetodami. 10,9 procenta kobiet wskazało na krewnych i znajomych,9,9 procenta na prasę, 5,8 procenta na telewizję, 5,1 procenta nabroszury, prospekty i ulotki, a 1,3 procenta na radio.

Ponad połowa badanych kobiet korzystających z Internetu robiłazakupy online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Spośród kategorii, z których produkty i usługi respondentkikupowały w sieci, najbardziej popularną okazały się podróże (37,5procenta), następnie odzież (32,4 procenta) i produkty związane zezdrowiem i urodą (27 procent).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta