Publicis Groupe łączy sieci SapientNitro i Razorfish, prezesem Alan Herrick

Koncern marketingowy Publicis Groupe ogłosił fuzję swoich dwóch sieci reklamowych SapientNitro i Razorfish. W wyniku połączenia powstanie nowa globalna firma SapientRazorfish, która ma umocnić pozycję grupy na świecie w zakresie usług marketingu cyfrowego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak podaje Publicis Groupe, nowo utworzona sieć ma lepiej i skuteczniej wykorzystywać w obsłudze klientów doświadczenie i możliwości technologiczne obu firm. Łącznie zatrudnia ponad 10 tys. osób na całym świecie.

SapientRazorfish będzie częścią Publicis.Sapient, jednostki w skład której wchodzi też Sapient Consulting i i DigitasLBi. Funkcjonująca w ramach Publicis komórka Rosetta dedykowana do obsługi biznesu Samsunga będzie nadal działać bez zmian.

- Tworząc SapientRazorfish wdrażamy bardziej zintegrowaną strukturę zarządzania, łącząc w jednej komórce nasze najlepsze zasoby cyfrowe i technologie - powiedział nowo mianowany prezes Alan Herrick.

Przedstawiciele Publicis Groupe wyjaśniają, że fuzja SapientNitro z Razorfish jest zgodna z filozofią firmy „Power of One', która opiera się na konsolidacji usług w jednym miejscu, będącej odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy chcą obniżyć koszty marketingowe. Liczą też, że fuzja ta sprawi, że cały holding będzie lepiej przygotowany do szybko zmieniających się trendów i oczekiwań klientów w zakresie marketingu cyfrowego.

Alan Herrick, który dotychczas był prezesem i CEO Publicis.Sapient, został prezesem SapientRazorfish. Z kolei Shannon Denton, dotychczas pełniąca rolę global CEO Razorfish została dyrektorem ds strategii nowo utworzonej jednostki.

Alan Wexler i Chip Register, ostatnio CEO SapientNitro i Sapient Consulting zostali wspólnie szefami Publicis.Sapient. Obaj będą kierować tą jednostką także w Ameryce Północnej. Natomiast Nigel Vaz, ostatnio global chief strategy officer pokieruje firmą na rynkach europejskich i azjatyckich.

- SapientRazorfish to potężny nowy podmiot na rynku, który w unikalny sposób łączy strategię Customer Experience, omnichannel commerce i technologie, dzięki czemu powstaje nowy rodzaj partnera cyfrowej transformacji - przekonuje Maurice Levy, CEO i prezes Publicis Groupe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt