SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,99 mln widzów „Pułapki”. Powstanie drugi sezon

Nowy serial „Pułapka” oglądało średnio 1,99 mln widzów. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 13,71 mln zł.

Agata Kulesza w serialu „Pułapka”; fot. TVNAgata Kulesza w serialu „Pułapka”; fot. TVN

„Pułapkę” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 9 września do 14 października br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,99 mln osób, co przełożyło się na 13,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z kolei z danych udostępnionych nam przez Mediacom wynika, że wśród wszystkich kobiet mieszkających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców udział nowego serialu wyniósł 23,04 proc.

Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który wsparty był silną kampanią reklamową - zgromadził on przed telewizorami 2,56 mln oglądających. Widownia drugiego odcinka spadła do 2 mln osób, ale w trzecim zwiększyła się do 2,13 mln. Zdecydowanie najgorsze wyniki - 1,35 mln - miał czwarty odcinek, który bezpośrednio konkurował z finałowym meczem MŚ w siatkówce (pokazywany na kilku stacjach, m.in. w TVP1 i Polsacie, miał 9,36 mln oglądających). Przedostatni epizod miał 1,93 mln osób, a finał zgromadził 1,91 mln.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,56 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,72 mln, w 16-59 - 2,41 mln, a wśród kobiet z dużych miast - 903 tys.; dane udostępnione przez Mediacom).

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. reality-show „Rolnik szuka żony” i „The Wall. Wygraj marzenia” (w tym wspomniany mecz), osiągnęła 21,26 proc. udziału. Trzeci był Polsat („Kabaret na żywo według Paranienormalnych” i mecz Brazylia-Polska; 9,45 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 3,11 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, ale strata TVN do Jedynki była zdecydowanie mniejsza.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 13,71 mln zł.

„Pułapka” to autorski sześcioodcinkowy serial obyczajowo-kryminalny, który został realizowany na podstawie scenariusza Karoliny Frankowskiej i Michała Godzica.

Fabuła skupia się na Oldze Sawickiej (w tej roli Agata Kulesza), która jest pisarką powieści kryminalnych. Szukając inspiracji do kolejnej książki trafia na intrygującą sprawę dotyczącą nastoletniej dziewczyny. Pozornie prosty temat ma jednak drugie dno. Niepostrzeżenie Olga zostaje wciągnięta w niebezpieczną pułapkę - intrygę z przeszłości, która po latach powraca z podwójną siłą. Tym razem nie jest to jednak literacka fikcja, ale niezwykle groźna gra, w której stawką jest życie.

W obsadzie „Pułapki” pojawią się również m.in. Mateusz Więcławek, Leszek Lichota, Joanna Kulig, Kinga Preis, Krzysztof Pieczyński, Maria Maj, Jacek Lenartowicz, Piotr Trojan, Marcin Czarnik oraz Marianna Kowalewska.

Odcinki wyreżyserował Łukasz Palkowski. Producentami serialu są Tomasz Karpiński oraz Katarzyna Bielecka.

- „Pułapka” to właściwie produkcja filmowa. Inaczej mówiąc jest to seryjne kino. Zainwestowaliśmy w ten projekt więcej niż w przeciętne seriale. Te budżety są nieporównywalne. W przypadku „Pułapki” mogę zaryzykować stwierdzenie, że mamy budżet filmowy - tuż przed premierą produkcji mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.

Powstanie drugi sezon

Jak już kilka dni temu informowaliśmy, Telewizja TVN podjęła decyzję o kontynuacji „Pułapki”, która wróci na antenę w 2019. - Pracujemy aktualnie nad 10 serialami jednocześnie, nie mamy ciśnienia, żeby robić drugi sezon od razu na wiosnę - wyjaśniał nam Miszczak.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,99 mln widzów „Pułapki”. Powstanie drugi sezon

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Najlepszy serial w dużych stacjach tej jesieni, co nie zmienia że przekombinowany, przewidywalny i manieryczną.
odpowiedź
User
kolega
Dla mnie intryga na poziomie przedszkolaka . Olga Sawicka włącza wyszukiwarkę i na górze strony odnajduje dziecko , które zaginęło 11 lat temu. Dostaje esemes od swojego managera , który nie odbiera od niej telefonu i nie zważając na czyhające niebezpieczeństwo jedzie do niego do mieszkania . W finałowym odcinku w sobie tylko wiadomy sposób młoda bohaterka uciekając przed przestępcą obok rzeki dobiega do domu dziecka , w tym samym czasie ścigający ją przestępca nie tylko dobiega do domu dziecka ale daje radę zatrudnić się jako dozorca. No dajcie spokój ....
odpowiedź
User
Henryk
Tak debilnego serialu dawno nie oglądałem. Nigdy więcej serialu tvn. Niepotrzebnie złamałem tę zasadę po 10 latach.
odpowiedź