SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PWC Odra wybrała MullenLowe Group

MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw wygrały przetarg na obsługę mediową, strategiczną i kreatywną Przedsiębiorstwa Wyrobów Cukierniczych Odra, należącego do Grupy Otmuchów.

Fot. PixabayArticle

Działania reklamowe są bezpośrednio związane z rebrandingiem marki Odra. W pierwszej fazie współpracy, kampanie obejmą promocję marek Chałwa oraz Opolanki i będą prowadzone w internecie. 

- O wyborze MullenLowe Group zdecydowała najlepsza analiza rynku, zrozumienie grupy celowej oraz kompleksowa strategia komunikacji, uwzględniająca media i kreację - mówi Patrycja Giurko, marketing director w w Grupie Otmuchów.

Firmy nie podają, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu. Nie podają też na jak długo zawarły umowę o współpracy.

W portfolio Odry są m.in. chałwy, karmelki, czekolady, bombonierki, cukierki czekoladowe, krówki, ciastka czy wafle.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PWC Odra wybrała MullenLowe Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl