SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pyszna zabawa z robotem

Kampania agencji Publicis dla nowego produktu marki Moulinex

Pojawienie się na rynku nowego robota kuchennego Moulinex Odacio wesprze rozpoczynająca się jutro (26.11.2004) kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Kampania jest prowadzona w telewizji. Wykorzystuje adaptację spotu wyprodukowanego przez francuski oddział Publicisu. Grupę docelową stanowią aktywne kobiety, które również zajmują się gotowaniem.

Nowy robot kuchenny ma 29 funkcji oraz wbudowane urządzenie do przygotowywania puree oraz przecierów o nazwie „Maxipress”. Przygotowana reklama informuje o powyższych właściwościach nowego urządzenia. Sloganem kampanii jest: „Pyszna zabawa”.

Spot przedstawia młodego mężczyznę, który w pośpiechu, rozmawiając przez telefon przygotowuje posiłek dla swojego dziecka. Proponowane przez niego danie nie podoba się jednak malcowi, który niczym koszykarz wrzuca przysmaki z talerza do stojącego w pobliżu robota kuchennego.

Spot pojawi się w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVP 1, TVP 2, TVN, Discovery.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pyszna zabawa z robotem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl