„Pytania na Szybko”. Nowy format wideo od Auto Świata

W czwartek serwis Auto Świat (Ringier Axel Springer Polska) rusza z nowym formatem wideo „Pytania na Szybko”. Program poprowadzi dziennikarz motoryzacyjny Łukasz Bąk, a jego sceną będzie tor wyścigowy w Poznaniu.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Pytania na Szybko”. Nowy format wideo od Auto Świata
fot. materiały prasowe

W każdym odcinku gościem programu będzie znana postać świata kultury lub show-biznesu, która wsiądzie na fotel pasażera szybkiego samochodu elektrycznego. Za kierownicą zasiądzie profesjonalna kierowczyni rajdowa – Gosia Prus, a całość ma opierać się na intensywnej rozmowie w nietypowych warunkach: w trakcie trzech szybkich okrążeń po torze.

Auto, którym poruszają się uczestnicy, to Hyundai IONIQ 5 N – sportowa odmiana elektrycznego modelu, który niedawno ustanowił rekord okrążenia toru Poznań w kategorii EV. 

Każdy odcinek potrwa ok. 6-7 minut i zacznie się od krótkiej, swobodnej rozmowy w boksie startowym. Następnie uczestnik ma za zadanie odpowiedzieć na jak największą liczbę z 50 krótkich pytań zadanych przez prowadzącego w trakcie szybkiej jazdy po torze.

Premierowy odcinek „Pytań na Szybko” z udziałem wokalisty Piotra Kupichy pojawi się w czwartek 12 czerwca. W kolejnych odcinkach zobaczymy m.in.: Darię Ładochę, Czesława Mozila oraz Malwinę Wędzikowską.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]