SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” w TVP2 pokazało nowe studio, logo i czołówkę (wideo)

W sobotnim wydaniu „Pytania na śniadanie” w TVP2 zadebiutowały nowe studio i oprawa graficzna programu. - Piękna telewizja musi być pięknie pokazywana i tacy właśnie jesteśmy - stwierdził Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.

Tomasz Wolny i Marzena Rogalska w nowym studio "Pytania na śniadanie", fot. TVP2 Article

W nowej scenografii studia „Pytania na Śniadanie” przeważają drewno, cegła i kamień. Przestrzeń urządzona jest w naturalnych kolorach, dominują wszelkie odcienie błękitów i zieleni poszerzone o brązy i złote dodatki. Studio jest ozdobione kilkoma ogrodami wertykalnymi i kwietnym akwarium, które będą sezonowo zmieniać swoje oblicze. Z kolei meble i dodatki to w większości wariacje na temat klasyków designu, często naszego polskiego rzemiosła.

- Otwieramy największą galerię sztuki polskiego designu, gdzie kilkaset tysięcy ludzi w Polsce będzie mogło codziennie oglądać prace artystów malarzy, ale też twórców sztuki użytkowej - komentuje Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy w Telewizji Polskiej.

 

Założeniem projektu nowej scenografii „Pytania na śniadanie” było wprowadzenie do studia domowej atmosfery w nowoczesnym wydaniu i z ukłonem wobec natury. Główną inspiracją jest architektura poprzemysłowa - dawne magazyny i fabryki przebudowane w lofty. Udało się też zyskać większą przestrzeń dzięki białym ceglanym ścianom, podniesieniu sufitu oraz dobudowanej antresoli nawiązującej do architektury przemysłowej.

- Chcieliśmy przenieść się do domu, w rodzinną atmosferę, a że sercem domu jest kuchnia, dlatego też rozbudowałam ją i starałam się nadać jej prowansalski charakter – podkreśla autorka scenografii Agata Was.

Jednocześnie wprowadzono nową oprawę „Pytania na śniadanie” - zmieniono czołówkę i logo programu oraz identyfikację wizualną jego stałych części.

 

Na początku sobotniego wydania „Pytania na śniadanie” o nowej oprawie mówił Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. - Widzowie kochają „Pytanie na śniadanie” od 16 lat i najlepszym tego dowodem jest to, że tylko w ciągu ostatnich dwóch miesięcy przybyło mu prawie 60 tysięcy widzów. Nie spoczywamy na laurach. Jest nowa oprawa, nowa wizualizacja, nowe studio. Piękna telewizja musi być pięknie pokazywana i tacy właśnie jesteśmy - stwierdził Kurski.

- Zależy nam na uatrakcyjnieniu i unowocześnieniu przekazu. „PnŚ” podbiło serca widzów, wygrywamy z konkurencją contentem i jakością programu. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie kolejnych asów z rękawa, a właśnie nimi jest nowa oprawa, która wpłynie na jakość, ale także możliwości realizacyjne programu. Z pewnością uatrakcyjni ona audycje i przyciągnie kolejnych widzów. W tym wypadku nie możemy mówić, że „PnŚ” stara się naśladować konkurencję, to my wyznaczamy trendy, za którymi będą podążali inni - dodaje Katarzyna Adamiak-Sroczyńska

Według danych Nielsen Audience Measurement od 1 września do 23 października br. średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wynosiła 441 tys. widzów, wobec 383,8 tys. rok wcześniej.

TVP Info z nowym studiem i oprawą, niebawem zmiany w „Wiadomościach”

W miniony wtorek z nowego studia zaczęły być nadawane programy TVP Info, odświeżono też oprawę antenową stacji. Budowa i wyposażenie studia kosztowały ok. 16 mln zł, zainstalowano w nim m.in. 22-metrową ścianę ekranów LED i 100-calowy ekran dotykowy.

Telewizja Polska kończy też przygotowywanie nowego studia „Wiadomości”. Zakończono już prace budowlano-remontowe, obecnie trwają testy technologii i nowej oprawy graficznej programu (stworzyło ją studio Platige Image). Program w nowej odsłonie ma zadebiutować za około miesiąc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” w TVP2 pokazało nowe studio, logo i czołówkę (wideo)

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kloaka kurskiego
Przecież to to samo reżimowe guano.
73 31
odpowiedź
User
pnś
Studio prezentuje się świetnie! Bardzo przytulne, radosne, tak trzymać!
30 77
odpowiedź
User
Janek44k
Masakra studio wygląda jak pogrzeb TVP dzień dobry TVN mają najlepsze studio
90 35
odpowiedź
User
Robert
jest ok ładnie ale te logo jest tragiczne.. przypomina mi na taim poziomie tvpuls albo nowa tv... tam to logo moglo jedno zostać.
45 12
odpowiedź
User
Max
To wszystko wygląda jak z lat 90 tych.Moze wtedy by się podobało,ale teraz.....nic ciekawego,jakies takie smutne to studio i spot.
79 19
odpowiedź