SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZU z kampanią wizerunkową „Chciałbyś być wszędzie”

Nowa kampania wizerunkowa PZU opiera się na obietnicy ubezpieczyciela „Możesz na nas polegać”. Przygotowały ją Leo Burnett, Prime Time i Sigma Bis.

Kampania rozpoczęła się 6 grudnia i potrwa do końca stycznia przyszłego roku. W spocie reklamowym zobaczymy wyjątkową relację ojca z córką. Podkreślona jest tu silna więź, jaka ich łączy - mężczyzna od najmłodszych lat życia dziewczynki jest zawsze blisko niej, troszczy się o nią, chroni przed niebezpieczeństwami, pozwala na popełnianie drobnych błędów, ale zawsze czuwa.

– Mimo że chcemy jak najlepiej opiekować się bliskimi, to nie zawsze jesteśmy w stanie być tam, gdzie nas potrzebują. Warto mieć wtedy troskliwego partnera, który wesprze nas w każdej sytuacji, na którym po prostu można polegać. Takim partnerem chcemy być dla naszych Klientów i chcemy aby zawsze czuli się bezpiecznie - komentuje Agnieszka Rzepkowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU.

Spoty będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, w Internecie oraz w kanałach mediów społecznościowych PZU.  

Kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Prime Time. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma Bis.

Dołącz do dyskusji: PZU z kampanią wizerunkową „Chciałbyś być wszędzie”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
Taka relacja była już w tylu reklamach, przez co ta reklama jest po prostu wtórna.
Np w reklamach NN.

Cześć
odpowiedź