Kampania rozpoczęła się 6 grudnia i potrwa do końca stycznia przyszłego roku. W spocie reklamowym zobaczymy wyjątkową relację ojca z córką. Podkreślona jest tu silna więź, jaka ich łączy - mężczyzna od najmłodszych lat życia dziewczynki jest zawsze blisko niej, troszczy się o nią, chroni przed niebezpieczeństwami, pozwala na popełnianie drobnych błędów, ale zawsze czuwa.
– Mimo że chcemy jak najlepiej opiekować się bliskimi, to nie zawsze jesteśmy w stanie być tam, gdzie nas potrzebują. Warto mieć wtedy troskliwego partnera, który wesprze nas w każdej sytuacji, na którym po prostu można polegać. Takim partnerem chcemy być dla naszych Klientów i chcemy aby zawsze czuli się bezpiecznie - komentuje Agnieszka Rzepkowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU.

Spoty będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, w Internecie oraz w kanałach mediów społecznościowych PZU.
Kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Prime Time. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma Bis.
Chciałam napisać komentarz, na dzień przed startem biegu, bo chciałam zwrócić uwagę na to, że aplikacja nie działa. Może skoro Media zrobiły reklamę, to teraz się zainteresują, rozeznają temat i poczytają opinie na temat aplikacji i na mediach społecznościowych, bo Rossmann sobie z tego nie robi, że dał aplikację, która jest nic nie warta.
Szkoda, że promocja Kupon za uśmiech się skończyła :(