"PZU - Oswaja emOCje"

Od 18 stycznia można oglądać "Tygrysicę" - drugi po "Byku" spot kampanii promującej ubezpieczenia OC w PZU SA.

pr - marketing przy kawie
pr - marketing przy kawie
Udostępnij artykuł:

To kolejny spot, który pokazuje emocje, jakie towarzyszą uczestnikom stłuczek.

Kampania pod hasłem "PZU - Oswaja emocje" ruszyła 18 grudnia 2006 r. Poprzedziła ją akcja teaserowa, prowadzona od początku grudnia 2006 roku, z wykorzystaniem plakatów autorstwa Andrzeja Pągowskiego. Kampania prowadzona jest w prasie, TV, internecie i na nośnikach outdoorowych. Potrwa do końca lutego 2006 roku.

Autorem kreacji jest TESTARDO RED CELL, agencja Just realizowała produkcję. Media zakupił Starlink.

pr - marketing przy kawie
Autor artykułu:
pr - marketing przy kawie
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"