SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Qczaj ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą” promującej Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru

Wystartowała kampania promująca nowość w ofercie produktów smakowych Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru. Ambasadorem działań prowadzonych pod hasłem „Zacznij z dobrą nutą” został Daniel Józek Qczaj.

W ramach kampanii Qczaj wraz z innymi influencerami pokazują, że każdy może #zacząćodzera, a pierwszym krokiem do zdrowszego stylu życia może być Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru. W kampanię zaangażowali się już między innymi Klaudia Halejcio czy Paulina Krupińska-Karpiel.

Działania reklamowe prowadzone są w internecie oraz punktach sprzedaży. Kampanię wspierają także działania z zakresu PR i influencer marketingu.

Napoje Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru dostępne są w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.


Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów, działania w Internecie oraz mediach społecznościowych odpowiada Mediacom. Natomiast za działania PR i współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a aktywacje konsumenckie prowadzone są przez agencja NAV.

Dołącz do dyskusji: Qczaj ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą” promującej Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl