R/GA dla MasterCard

Agencja interaktywna R/GA będzie odpowiedzialna za obsługę budżetureklamy cyfrowej firmy MasterCard.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zastąpi ona na większości rynków agencję MRM Worldwide, chociażta nadal będzie obsługiwać MasterCard w Europie.

To kolejny w ostatnim czasie sukces R/GA, która w bieżącym rokuzdobyła już budżety firm Taco Bell i Wal-Mart, a także należącej doFiata marki samochodów Alfa Romeo.

MasterCard rozpoczął poszukiwania agencji do obsługi swojegobudżetu reklamy cyfrowej w lipcu. Celem była jego konsolidacja,jako że wcześniej firma współpracowała w tym zakresie z około 70agencjami.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?