Radosław Miklaszewski: z TBWA do Grupy Walk

Radosław Miklaszewski objął stanowisko CEO i partnera w Grupie Walk. Poprzednio był dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej TBWA.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Radosław Miklaszewski jako CEO i partner w Grupie Walk będzie odpowiadał za strategię rozwoju należących do niej firm, politykę personalną, akwizycję specjalistycznych firm oraz tworzenie nowych jednostek biznesowych. Wraz z dotychczasowymi partnerami zarządzającymi - Szymonem Walkiewiczem, Pawłem Miklaszewskim oraz Przemkiem Staniszewskim - będzie tworzył zarząd Grupy Walk. Najbliżej będzie współpracował z partnerem i business development directorem Szymonem Walkiewiczem, wspólnie zajmując się marketingiem i pozyskiwaniem nowych klientów.

grafika

Przez ostatnich 7 lat Radosław Miklaszewski pełnił funkcję dyrektora zarządzającego agencji reklamowej TBWA. Odszedł z niej w lipcu br., a zastąpiła go Alena Suszycka (więcej na ten temat).

Miklaszewski wcześniej pracował m.in. w domu mediowym OMD, a ogółem z branżą reklamową jest związany od kilkunastu lat. Ukończył marketing i zarządzanie w SGH, a także studia w SGGW i Warszawskim Centrum Dziennikarstwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?