Red Bull szuka agencji do globalnej kampanii programu Amaphiko

Producent napojów energetycznych Red Bull rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję do stworzenia globalnej kampanii reklamowej programu wsparcia innowacji i startupów Amaphiko.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Program Amaphiko został uruchomiony w 2014 roku i obecnie funkcjonuje w Afryce Południowej, Brazylii i USA. Jego celem jest pomaganie ludziom w osiągnięciu pozytywnego ich wpływu w społecznościach, głównie poprzez 10-dniową Akademię Amaphiko, która łączy kandydatów z uznanymi przedsiębiorcami i innowatorami. Po akademii uczestnicy pracują z mentorem przez okres 18 miesięcy, aby wspólnie stworzyć biznesowy, osobisty i strategiczny plan rozwoju, który zostanie wprowadzony w życie.

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie i realizację trzech globalnych kampanii reklamowych tego projektu w kolejnych dziewięciu miesiącach.

Słowo Amaphiko oznacza „skrzydła” w południowoafrykańskim języku Zulu. Znane powszechnie hasło marki „Red Bull doda ci skrzydeł” zostało zakazane w Stanach Zjednoczonych w 2014 roku po licznych procesach, w których podnoszono, że marketing marki „fałszywie przedstawia funkcjonalność i bezpieczeństwo napojów Red Bul”.

W kwietniu br. Red Bull w Stanach Zjednoczonych wybrał Starcom do obsługi mediowej, kończąc tym samym ośmioletnią współpracę z Caratem.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?