Reebok ujednolici identyfikację wizualną

Od 2020 roku Reebok ujednolici identyfikację wizualną. Wykorzysta najbardziej znane i wyróżniające się elementy - logo Vector i logotyp „drop-R”. Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowe znaki firmowe mają odzwierciedlać charakter marki, w której moda krzyżuje się z fitness.

Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych. Pierwsza kolekcja, na której znajdziemy nowe logo Vector dostępna będzie w tym miesiącu.

grafika

Logo Vector zostało zaprojektowane na bazie klasycznego logo Reeboka, które powstało ponad 50 lat temu. Pierwszy raz zostało użyte w 1992 roku i od tego czasu było wielokrotnie przekształcane i wykorzystywane głównie na flagowych kolekcjach Reeboka.

Nowe logo to zaktualizowana, subtelna i nowoczesna wersja oryginalnego znaku.

Marka nie informuje, kto odpowiada za projekt nowej identyfikacji wizualnej.

grafika
grafika

Znak Delta, który pierwszy raz pojawił się w 2011 roku, wciąż będzie występował na wybranych produktach, w tym na kolekcjach CrossFit i UFC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style