Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson

Agencja Reprise zajmie się obsługą w e-commerce 17 marek koncernu Johnson & Johnson.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson

Koncern Johnson & Johnson zakończył przetarg na obsługę e-commerce’ową 6 marek masowych i 11 farmaceutycznych. Postępowanie wygrała agencja Reprise należąca do grupy Mediabrands. Pierwszymi markami, dla których Reprise będzie prowadzić działania promocyjne są Listerine oraz Neutrogena.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-bratkowska-mediabrands-trading-investment-director-head-of-magna ##

Reprise dla Johnson & Johnson

W ramach współpracy agencja Reprise będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i realizację komunikacji e-commerce, w tym m.in. za przygotowanie rekomendacji oraz media planów w zakresie rozwiązań e-commerce, obecności oraz wsparcia mediowego na marketplace’ach (np. Amazon, Allegro, Shopee) oraz u kluczowych retailerów (np. Frisco.pl, e-apteki.pl, drogerie internetowe), realizację kampanii oraz współpracę z agencją kreatywno-kontentową.

Za koordynację działań e-commerce dla marek J&J odpowiada Michał Kwapisz, head of eCommerce w agencji Reprise.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?