SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rewolucja w Multi-Event Communications

Z dniem 2 października br. agencja Multi-Event Communications przyjmuje nową nazwę i nowe kolory logotypu. Nowa nazwa agencji to Multi Communications.

" Zajmujemy 7 miejsce wśród wszystkich firm PR w rankingu WBJ i 3 wśród agencji nieafiliowanych. Taka pozycja i specyfika branży obligują nas do konsekwencji w zakresie budowania własnego wizerunku. Chcemy pokazać, że jesteśmy agencją komunikacyjną specjalizującą się w public relations i event marketingu. Ten fakt znajduje odzwierciedlenie w nowej nazwie. Poprzednia uwypuklała tylko jeden z profili naszej działalności" - mówi Mariusz Pleban, dyrektor zarządzający Multi Communications.

"Jednocześnie zdecydowaliśmy się także na zmianę kolorów w naszym logo. Czerwień symbolicznie wiąże się z działaniem i energią. Chcemy, aby podkreślała nasz dynamizm" - dodaje Mariusz Pleban dyrektor zarządzający Multi Communications.

Multi Communications została założona w 1989 r. i stała się jedną z pierwszych agencji public relations działających w Polsce. Od początku działalności prezesem agencji jest Małgorzata Bekier.

Do grona klientów agencji należą: Unilever Polska (Domestos, Rexona), Michelin Polska, Shell Polska, American Restaurants (KFC, Pizza Hut), Rekopol Organizacja Odzysku SA, IBM Polska, Raiffeisen Bank Polska oraz Leroy Merlin. Obszary specjalizacji agencji to: zdrowie i uroda, żywność, motoryzacja, paliwa i energetyka, dom i budownictwo, ochrona środowiska i IT. Agencja zatrudnia 17 osób.

Od 2002 r. Multi Communications jest członkiem Związku Firm Public Relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rewolucja w Multi-Event Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl