Reżyser "Jak zostać królem" autorem spotu dla Lidla

Sieć sklepów Lidl promuje się z okazji nadchodzących świąt spotem zatytułowanym “Wymarzone święta Bożego Narodzenia”. Świąteczny film wyreżyserował Tom Hooper.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Reżyser "Jak zostać królem" autorem spotu dla Lidla

W swojej świątecznej reklamie Lidl chce pokazać, że życzenia się spełniają oraz zachęca do dzielenia się. 

Trwający blisko 4 minuty film opowiada historię pewnej rodziny opowiedzianą z perspektywy dziecka, które przypomina o tym, co najważniejsze. Pokazuje, że czasem tak niewiele potrzeba, by każdy miał Wymarzone Święta Bożego Narodzenia.

Do stworzenia tegorocznego spotu świątecznego, Lidl zaprosił Oscarowego reżysera Tom’a Hoopera. Jest mistrzem w opowiadaniu emocjonalnych historii. Jego kunszt można oglądać w wielu filmach, a także w nagrodzonym „Jak zostać Królem”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem