SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF MAXXX z trzecią edycją trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa”

Od 4 maja do 14 września br, będzie się odbywać trzecia edycja trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa”, którą organizuje RMF MAXXX.

W tym roku RMF MAXXX w ramach trzeciej edycji trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa” odwiedzi prawie dwadzieścia polskich miast, a wśród nich m.in.: Gorlice, Koszalin, Świnoujście, Łódź, Czestochowa i Zielona Góra.

Wśród artystów będzie można usłyszeć m.in.: Bednarka, Natalię Szroeder, Sylwię Grzeszczak, Feel, Mroza, Cleo, Sarsę, Lanberry. Na słuchaczy czekać będą również koncerty, konkursy, a także inne atrakcje.

W zeszłym roku trasa RMF MAXXX była najdłuższą letnią radiową trasą koncertową w Polsce. Imprezy odbyły się w siedemnastu miastach, zgromadziły ponad 300 tys.  uczestników, którzy mogli posłuchać w sumie 40 koncertów.

Kasztelan Niepasteryzowane sponsorem wydarzenia

W sponsoring trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa” zaangażowała się w tym roku marka Kasztelan Niepasteryzowane. W miastach w których będzie się odbywać wydarzenie powstanie „Strefa Kasztelana”, czyli specjalne zaaranżowane miejsce, w którym będzie można napić się piwa, a także dowiedzieć się ciekawych informacji o składnikach piwa, poznać tajniki jego warzenia, czy wziąć udział w zabawach z nagrodami.

- Udział marki w „Lecie #naMAXXXA” to świetna okazja, by dać naszym konsumentom możliwość doświadczenia marki w miejscach, które kojarzą się z dobrą zabawą, byciem z przyjaciółmi, relacyjnością i poznawaniem nowych ludzi. Wygląd „Strefy Kasztelana” będzie nawiązywał do sielskiej krainy, do prostoty i naturalności, które są filarami marki - komentuje Agnieszka Kerschke-Piotrowska, junior brand manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.

Z danych Radio Track Millward Brown wynika, że w pierwszym kwartale br. udział w rynku RMF MAXXX kształtował się na poziomie 4 proc.

Dołącz do dyskusji: RMF MAXXX z trzecią edycją trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TV.Nowoczesny
Może TVN Discovery będzie patronować trasę koncertową?
odpowiedź