SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF traci udział w rynku

W okresie wakacyjnym swoje wyniki poprawiła jedynie radiowa "Jedynka"

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie czerwiec-sierpień 2004 udział RMF w rynku radiowym wyniósł 24,5% i w stosunku do poprzednia badania oznacza to spadek o 0,9%. Spadek słuchalności zanotowało również Radio Zet z 20,9% do poziomu 20,8%.

W wakacje swoje wyniki poprawiła za to radiowa "Jedynka", ale wzrost nie jest imponujący z 15,2% do 15,8%. Natomiast słabsze wyniki zanotowała "Trójka" (spadek 5,4% do 5,1%).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF traci udział w rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl