SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Lewandowski zamiast Coca-Coli będzie reklamował Oshee na całym świecie

Piłkarz Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem reklamowym marki Oshee (obejmującej m.in. napoje izotoniczne i funkcjonalne oraz produkty witaminowe). Niedawno Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola.

Article

Wizerunek Roberta Lewandowskiego będzie wykorzystywany w reklamach telewizyjnych, kampaniach społecznych i działaniach PR marki Oshee. Pojawi się też na opakowaniach jej produktów.

Działania oparte na wizerunku Lewandowskiego będą prowadzone we wszystkich 44 krajach, w których obecne są produkty Oshee.

- Liczymy, że dzięki Robertowi Oshee stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie - komentuje Ewelina Domińska, rzeczniczka prasowa firmy.

Nie podano, na jak długo zaplanowano współpracę z Lewandowskim. Według nieoficjalnych ustaleń, umowa została zawarta na kilka lat.

Oshee sponsoruje ligę i reprezentację piłkarską

Firma Oshee jesienią ub.r. podpisała umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której od sierpnia 2018 roku do lipca 2020 roku będzie oficjalnym sponsorem naszej piłkarskiej reprezentacji. Od ponad roku jest już partnerem PZPN-u.

Ponadto Oshee jest m.in. oficjalnym partnerem Pucharu Polski PZPN w piłce nożnej oraz oficjalnym partnerem rozgrywek Nice 1. Ligi i Ekstraklasy, a od września ub.r. współpracuje w podobnym zakresie z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. Od roku firma jako oficjalny dostawca produktów funkcjonalnych Legii Warszawa oraz należących do klubu Akademii Legii i Legia Soccer Schools jest promowana na strojach drużyn młodzieżowych Legii.

Od marca ub.r. ambasadorką reklamową Oshee jest zawodniczka mieszanych sztuk walki Joanna Jędrzejczyk.

Robert Lewandowski skończył współpracę z Coca-Colą

Przez ostatnie osiem lat Robert Lewandowski promował Coca-Colę. Był ambasadorem turnieju piłkarskiego dla dzieci Coca-Cola Cup oraz występował w reklamach tego napoju (w ub.r. w kampanii Coca-Coli Zero). Część ekspertów z branży reklamowej oceniła, że współpraca z taką marką nie pasuje do wizerunku sportowca. Współpracę z Coca-Colą zakończył w grudniu, po tym jak wygasła umowa.

Lewandowski w wielu krajach reklamuje również smartfony Huawei (w obecnej kampanii - modele Huawei Mate Pro 10) oraz szampon head&shoulder. Współpracuje też z markami Gillette i Vistula oraz występuje w wielu kampaniach sponsorów reprezentacji Polski i Bayernu Monachium.

Jesienią ub.r. firma Roberta Lewandowskiego wspólnie z holdingiem marketingowym Group One uruchomiła dom mediowy RL Media.

Z firmą Oshee od niedawna współpracuje również Anna Lewandowska - została ambasadorką marki wody mineralnej Kinga Pienińska, którą producent przejął w sierpniu ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski zamiast Coca-Coli będzie reklamował Oshee na całym świecie

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja cie
Dobry grafik potrafi nawet wyrównać oczy w Photoshopie.
29 9
odpowiedź
User
verry
Robek dostał Oshee, a żonie została Kinga Pieninska, której Oshee niedawno zostało właścicielem. Niemniej ze strony marketerów super posunięcie!
16 9
odpowiedź
User
Lejek
"Ambasadorka reklamowa", "galeria handlowa"... Dajecie sobie wciskać te nowotwory marketerów, żeby twarz napoju czy tam rajstop brzmiała bardziej szlachetnie. Nie przesadzamy, proszę...
38 10
odpowiedź
User
Tolek
Robek dostał Oshee, a żonie została Kinga Pieninska, której Oshee niedawno zostało właścicielem. Niemniej ze strony marketerów super posunięcie!


Obawiam się, że niedługo ludzie nie będą już mogli patrzeć na Lewandowskiego. Nie to, że go nie lubię i nie podziwiam. Ma swoje sześć minut i próbuje wycisnąć z nich wszystko, co możliwe. Ale granica tego, co mogą przyjąć odbiorcy jest już bardzo blisko, jeżeli już nie została osiągnięta...
50 11
odpowiedź
User
Bebe
Robek dostał Oshee, a żonie została Kinga Pieninska, której Oshee niedawno zostało właścicielem. Niemniej ze strony marketerów super posunięcie!


Obawiam się, że niedługo ludzie nie będą już mogli patrzeć na Lewandowskiego. Nie to, że go nie lubię i nie podziwiam. Ma swoje sześć minut i próbuje wycisnąć z nich wszystko, co możliwe. Ale granica tego, co mogą przyjąć odbiorcy jest już bardzo blisko, jeżeli już nie została osiągnięta...



Zgoda, ale jeżeli Robert błyśnie w Rosji to zapisze się złotymi literami w historii naszej piłki, jeśli da plamę to zostanie zapamiętany jedynie z tych śmiesznych reklam, dlatego moja rada na najbliższe pół roku: odpuść sobie człowieku reklamy i skup się na treningach
36 11
odpowiedź